Artykuł sponsorowany

(Nie tylko) świąteczny pomocnik, czyli idealny program do salonu fryzjerskiego

(Nie tylko) świąteczny pomocnik, czyli idealny program do salonu fryzjerskiego

Dla branży kosmetyczno-fryzjerskiej okres przed świętami i nowym rokiem jest szczególnie zabiegany. Mnóstwo kobiet (i mężczyzn) chce wyglądać niesamowicie na Boże Narodzenie i Sylwestra, dlatego liczba wolnych terminów maleje w zastraszającym tempie. Co zrobić, aby poradzić sobie z tym wszystkim? Jak usprawnić umawianie wizyt w tym czasie? Odpowiedź jest jedna: zainwestować w oprogramowanie do rezerwacji.

Reklama dźwignią handlu

Odkąd systemy do rezerwacji zaczęły być promowane w telewizji rozrywkowej, zyskały na popularności wśród branży kosmetyczno-fryzjerskiej. Wszystko dzięki gwiazdom, które otwarcie pokazywały, jak korzystają z nich w swoich salonach. “Czy to nie jest tylko reklama produktu? Czy rzeczywiście jest to komu potrzebne?” - takie pytania mogli i mogą nadal zadawać sobie miliony osób, które prowadzą swój biznes. Ale jak to właściwie jest z tym wszystkim?

Plusy i… plusy?

Papierowe terminarze już dawno straciły swoją przydatność w prowadzeniu biznesu. Ludzie nie mają czasu na dzwonienie, a co dopiero przychodzenie, aby umówić się na wizytę. Na szczęście od tego jest internet. Kupując abonament na program do rezerwacji, otwieramy sobie furtkę do sukcesu naszej firmy. Nie tylko udostępniamy całą dobę na umawianie wizyt, ale również dostajemy idealnie wypełniony kalendarz z informacjami o klientach. Wszystko czytelne, w jednym miejscu, niemożliwe do zapomnienia. Dodatkowo, większość systemów do rezerwacji, posiada automatyczną wysyłkę SMS-ów z informacjami o wizycie, co nie tylko przypomina o niej klientowi, ale również chroni Cię przed zapomnianą rezerwacją (i stratą pieniędzy).

Najlepszy dla najlepszych

Wybór idealnego oprogramowania do umawiania wizyt jest mocno subiektywny. Warto jednak postawić na kilka funkcji i zawartości abonamentu: cenę, ilość SMS-ów i kalendarzy, obecność pakietu marketingowego i dodatkowe udogodnienia. Na rynku znajdują się abonamenty dostępne za 200 zł/mies. jak i za 0 zł. Zazwyczaj jedyne, co je różni, to popularność programu, która nie zawsze idzie w parze z ilością nowych klientów. Warto więc skupić się nie na marce, a na najważniejszych aspektach, które usprawnią działanie twojej firmy i ułatwią życie klientom.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Suplementy diety połączone ze sportem okazały się skuteczne? Dowiedziałaś się wszystkiego, co chciałaś podczas wizyty w poradnictwie laktacyjnym? Jesteś zadowolony operacji plastycznej? A może optyk pomógł Ci dobrać okulary dopasowane do kształtu twarzy albo masaż okazał się przyjemny? Jeśli tak, to pozostaw po sobie komentarz. W ten sposób pomożesz innym znaleźć specjalistę, a nam rozwijać biznes. Bądź zdrowy ze zdrowie.pkt.pl!

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.