Artykuł sponsorowany

Czym wyróżniają się perfumy Paco Rabanne?

Czym wyróżniają się perfumy Paco Rabanne?
Paco Rabanne to kwintesencja luksusu, ekstrawagancji i wysokiej jakości. Wody perfumowane i toaletowe tej marki wiodą prym na wielu rynkach i pokochały je zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Oprócz zapachu, wyroby wspomnianego producenta wyróżniają się nietuzinkowymi flakonami. Nie powinno więc dziwić, że Paco Rabanne stawiane jest za wzór – także wśród innych znakomitych marek z wysokiej półki.

Paco Rabanne – receptura sukcesu

Marka Paco Rabanne to dzieło urodzonego w Hiszpanii projektanta Francisco Rabaneda Cuervo. Znana nazwa domu mody i zarazem producenta perfum jest więc pseudonimem artystycznym twórcy. Młody Francisco, mimo iberyjskiego pochodzenia, wychował się we Francji. Kierunek trochę nieprzypadkowy, bo jest to światowe centrum mody, a przyszła gwiazda, Paco Rabanne, od najmłodszych lat przejawiał pasję do tej dziedziny. Właśnie we Francji podejmował zresztą pracę w kilku paryskich domach mody. W 1966 roku usamodzielnił się i uniezależnił od swoich pracodawców, tworząc własną markę.  Opracowywane przez Paco projekty wyróżniały się nieprzeciętnymi materiałami i eklektyzmem stylu. Wkrótce zaczęły zdobywać uznanie, a przed Paco Rabanne otworzyły się drzwi do międzynarodowej kariery.

Jak narodziły się perfumy Paco Rabanne?

Trzy lata po otwarciu firmy, Rabanne rozpoczął produkcję pierwszych perfum sygnowanych swoim imieniem i nazwiskiem oraz logo. Od początku stawiano na luksus i nietuzinkowe wzornictwo flakonów.  W pierwszych latach w liniach przeważały nuty kwiatowe, które następnie poszerzano o inne aromaty, na przykład drzewne i korzenne. Tak narodziły się szykowne i pełne seksapilu zapachy, które klienci znają po dziś dzień. W 1973 dom mody wprowadził pierwszy zapach dla mężczyzn, czyli Paco Rabanne pour Homme, z dominującymi nutami kwiatowo-drzewnymi.  Najbardziej legendarny jest jednak Paco Rabanne 1 Million z 2008 roku – obiekt pożądania wśród wielbicieli ekskluzywnych woni.

Zwycięstwo i pieniądze

Do najbardziej charakterystycznych linii produktów zapachowych Paco Rabanne zaliczają się te, które w jakiś sposób odwołują się do bogactwa i zwycięstwa. Klientem marki jest więc osoba pewna siebie, która dąży do sukcesu i konsekwentnie realizuje swoją wizję. Produkty Paco Rabanne można dziś znaleźć w wielu perfumeriach stacjonarnych i online. Na rynku są też dostępne zapachy inspirowane kultowymi kompozycjami tej marki. Oferuje je np. Fabryka Zapachu. Zapach 1 Million to świeża, owocowo-kwiatowa kompozycja, z nutami czerwonej pomarańczy, grejpfruta, mięty pieprzowej i korzennych przypraw.  Za tym wzorem podąża również zapach dla niej z tej samej serii, czyli Lady Million (premiera miał miejsce w 2010 roku). Kwiatowo-drzewny aromat to zasługa gorzkiej pomarańczy, zestawionej z malinami i gardenią. Zmysłowy i subtelny charakter uwodzi wszystkich wokół. Innymi ciekawymi propozycjami są zapachy Invictus (2013) i Olympea (2015). Ten pierwszy to idealny produkt dla mężczyzn poszukujących zmysłowych, a zarazem świeżych woni. Charakteryzuje się ekstremalną teksturą o zaskakująco wyrazistej bazie i głębi. Równie nietuzinkowa jest Olympea – zapach dla bogini codziennych zwycięstw. Niekonwencjonalne zestawienie słonej wanilii ze świeżymi nutami kwiatowymi i pociągającymi nutami drewna kaszmirowego to gotowa recepta na uzależniające perfumy.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Suplementy diety połączone ze sportem okazały się skuteczne? Dowiedziałaś się wszystkiego, co chciałaś podczas wizyty w poradnictwie laktacyjnym? Jesteś zadowolony operacji plastycznej? A może optyk pomógł Ci dobrać okulary dopasowane do kształtu twarzy albo masaż okazał się przyjemny? Jeśli tak, to pozostaw po sobie komentarz. W ten sposób pomożesz innym znaleźć specjalistę, a nam rozwijać biznes. Bądź zdrowy ze zdrowie.pkt.pl!

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.