Data: 7 listopada 2019 Kategoria: Zdrowy styl życia
trener personalny

Zalety posiadania trenera osobistego

Każdy, kto zaczyna więcej się ruszać, chce jak najszybciej osiągnąć wymarzony efekt. Może to być spalenie tłuszczyku z brzucha, zbicie wagi, ogólna poprawa wydolności lub wyrzeźbienie sylwetki. Nie jeden już wie, że szybkie efekty przy niewłaściwym planie treningowym są bardzo trudne do osiągnięcia. Dopasowanie diety do typu treningu, odpowiednia częstotliwość wysiłku siłowego, interwałowego czy też aerobowego – sam zdziałasz mniej, niż z trenerem osobistym.

Plan treningowy trenera personalnego przyniesie efekty

Panuje ogólne przekonanie, że aby schudnąć, wystarczy wykonywać ćwiczenia cardio. Wiele kobiet obawia się – chociaż ten mit był obalany już w wielu miejscach – że przez ćwiczenia na z ciężarami stracą powabność i nadmiernie się umięśnią. Nic bardziej mylnego.

– Mięśnie to piece, które spalają dostarczane kalorie, im większe, tym lepiej organizm radzi sobie z przyjmowanym pokarmem i więcej energii pobiera z nagromadzonej tkanki tłuszczowej. Kobietom o wiele trudniej przychodzi zdobycie atletycznej sylwetki – informuje ekspert z Rabbit4Body.

 Z trenerem osobistym popracujesz nad uniesieniem i zaokrągleniem pośladków, przez co talia optycznie będzie węższa. Ćwiczenia na klatkę piersiową ujędrnią biust. Całe ciało zmieni obwody i się ujędrni. Trener personalny dopasuje plan treningowy do potrzeb Twojego ciała, na efekty nie będziesz musiała długo czekać. Dodatkowym atutem korzystania z pomocy trenera jest motywacja. Ten człowiek będzie stał przy Tobie i pilnował, czy wykonujesz ćwiczenia rzetelnie i prawidłowo.

Trener osobisty przypilnuje techniki

Chodzisz na siłownię kilka razy w tygodniu, dosłownie wylewasz na niej poty, a jednak nadal nie wyglądasz jak Maciek, czy Piotrek, którzy robią mniej powtórzeń, ale za to ich masa jest imponująca? Problem może tkwić w odpowiedniej technice wykonywania ćwiczeń. Sam się jej nie nauczysz. Chyba że zaczniesz studiować anatomię ludzkiego ciała. Twoja wiedza i samoświadomość musiałyby pozwalać na rozpoznanie nieprawidłowych nawyków ruchowych i korygowanie ich przed lustrem. Do tego powinieneś wiedzieć, jak odpowiednio napinać i rozciągać ćwiczony mięsień. Bardzo dużo myślenia, a tu trzeba jeszcze dźwigać. Zdecydowanie lepiej oddać się pod opiekę specjalisty, jakim jest trener osobisty. Spójrz tylko na niego, jego ciało świadczy o tym, że wie, jak osiągnąć upragniony efekt. Trener personalny ułoży plan treningowy, a następnie przypilnuje, aby dobrze został wykonany. W trakcie ćwiczeń nauczy Cię, jak prawidłowo wykonywać ruch, jak korzystać z maszyn na siłowni. Możliwe, że po zakończeniu treningów pod jego okiem będziesz mógł sam kontynuować pracę nad sobą w sposób efektywny i satysfakcjonujący.

Materiał Partnera