Data: 14 stycznia 2019 Kategoria: Uroda

(Nie tylko) świąteczny pomocnik, czyli idealny program do salonu fryzjerskiego

Dla branży kosmetyczno-fryzjerskiej okres przed świętami i nowym rokiem jest szczególnie zabiegany. Mnóstwo kobiet (i mężczyzn) chce wyglądać niesamowicie na Boże Narodzenie i Sylwestra, dlatego liczba wolnych terminów maleje w zastraszającym tempie. Co zrobić, aby poradzić sobie z tym wszystkim? Jak usprawnić umawianie wizyt w tym czasie? Odpowiedź jest jedna: zainwestować w oprogramowanie do rezerwacji.

Reklama dźwignią handlu

Odkąd systemy do rezerwacji zaczęły być promowane w telewizji rozrywkowej, zyskały na popularności wśród branży kosmetyczno-fryzjerskiej. Wszystko dzięki gwiazdom, które otwarcie pokazywały, jak korzystają z nich w swoich salonach. “Czy to nie jest tylko reklama produktu? Czy rzeczywiście jest to komu potrzebne?” – takie pytania mogli i mogą nadal zadawać sobie miliony osób, które prowadzą swój biznes. Ale jak to właściwie jest z tym wszystkim?

Plusy i… plusy?

Papierowe terminarze już dawno straciły swoją przydatność w prowadzeniu biznesu. Ludzie nie mają czasu na dzwonienie, a co dopiero przychodzenie, aby umówić się na wizytę. Na szczęście od tego jest internet. Kupując abonament na program do rezerwacji, otwieramy sobie furtkę do sukcesu naszej firmy. Nie tylko udostępniamy całą dobę na umawianie wizyt, ale również dostajemy idealnie wypełniony kalendarz z informacjami o klientach. Wszystko czytelne, w jednym miejscu, niemożliwe do zapomnienia. Dodatkowo, większość systemów do rezerwacji, posiada automatyczną wysyłkę SMS-ów z informacjami o wizycie, co nie tylko przypomina o niej klientowi, ale również chroni Cię przed zapomnianą rezerwacją (i stratą pieniędzy).

Najlepszy dla najlepszych

Wybór idealnego oprogramowania do umawiania wizyt jest mocno subiektywny. Warto jednak postawić na kilka funkcji i zawartości abonamentu: cenę, ilość SMS-ów i kalendarzy, obecność pakietu marketingowego i dodatkowe udogodnienia. Na rynku znajdują się abonamenty dostępne za 200 zł/mies. jak i za 0 zł. Zazwyczaj jedyne, co je różni, to popularność programu, która nie zawsze idzie w parze z ilością nowych klientów. Warto więc skupić się nie na marce, a na najważniejszych aspektach, które usprawnią działanie twojej firmy i ułatwią życie klientom.

Materiał Partnera