Data: 8 sierpnia 2016 Kategoria: Dieta
dieta - redukcja tkanki tłuszczowej

Jak powinna wyglądać prawidłowa dieta redukująca tkankę tłuszczową?

Miłośnicy diet znają nazwy różnych jadłospisów na pamięć. Często pochodzą one od nazwiska wynalazcy i przyjmują się wśród znanych osób. Początkujący odchudzający popełniają bardzo poważny błąd biorąc z nich przykład i przyjmując te same produkty w skali 1:1. Niestety, każdy organizm jest inny i potrzebuje różnych składników, aby prawidłowo funkcjonować.

Ważne w diecie jest indywidualne podejście

Jak zatem powinna wyglądać prawidłowa dieta redukująca tkankę tłuszczową? Wszystko zależy od kilku indywidualnych czynników – wieku, trybu życia, wymiarów, wagi, wzrostu, dotychczasowych nawyków żywieniowych, przyjmowanych używek oraz aktywności fizycznej. Osoby, które poszukują najlepszego sposobu na zgubienie nadmiernych kilogramów, powinny dopasować swoją dietę do własnych potrzeb. Pomocną dłoń otrzymają podczas wizyty u dietetyka lub podczas specjalnych turnusów odchudzających, które uwzględnią wszystkie powyższe czynniki oraz zakładane przez pacjentów cele.

Dieta strukturalna skuteczna w walce ze zbędnymi kilogramami

Propozycję specjalnej diety oferuje Centrum Aktywnej Odnowy „Na Wzgórzu”, które zajmuje się organizacją wczasów odchudzających, na których klienci otrzymują specjalny jadłospis z diety strukturalnej. Polega ona na dostarczaniu posiłków o minimalnej liczbie kalorii przy maksymalnej zawartości witamin, minerałów i przeciwutleniaczy. Sprawia to, że przemiana materii następuje bez żadnych zaburzeń dostarczając organizmowi potrzebne i wartościowe składników odżywczych.

Kiedyś pomagała w schorzeniach miażdżycy, leczeniu wysokiego poziomu cholesterolu i cukrzycy, nadciśnienia i alergii, a dzisiaj jest to bardzo popularna i jedna z najskuteczniejszych diet, które pomagają uzyskać pożądaną wagę ciała. Dieta strukturalna jest sporządzona na podstawie specjalnych produktów, z których przygotowuje się koktajle o odżywczych i detoksykacyjnych właściwościach obniżających poziom cholesterolu w organizmie. Na tej liście znajdują się m.in. banany, maliny, truskawki, pomarańcze, jogurt, mleko, woda mineralna, otręby pszenne oraz siemię lniane.

Materiał Partnera